Odsłony: 2450

Dnia 10 listopada klasa 2a rozpoczęła swoją klasową wycieczkę w Bieszczady. W drodze do pensjonatu zwiedziliśmy muzeum parku narodowego, gdzie mogliśmy podziwiać eksponaty i zdobycze myśliwskie  oraz kościółek, położony na bajecznym wzgórzu. Po długiej, lecz bezpiecznej podróży, zostaliśmy zakwaterowani u legendy Bieszczad, w Kija Chacie. Drugiego dnia, pojechaliśmy z przewodnikiem na wycieczkę krajoznawczą po najbliższej okolicy. Podziwialiśmy malownicze krajobrazy oraz miejscowe zabytki. Trzeci dzień to kolejna wycieczka po okolicy oraz wizyta, w najlepszej miejscowej cukierni, gdzie mogliśmy skosztować pyszne ciasta i ciasteczka. Zwiedziliśmy również miejsce internowania Kardynała Wyszyńskiego, gdzie w muzeum opowiadała nam o jego życiu siostra zakonna. Następnie, zwiedziliśmy Solinę, z przepięknymi widokami na szczyty gór, jezioro oraz zaporę Solińską. Ostatni dzień naszej wycieczki, to powrót do domu, z głowami pełnymi malowniczych widoków. Wycieczka zakończyła się bezpiecznie, a do domów powróciliśmy z uśmiechami na ustach.